tisdag

Idag var det andra dagen i skolan för mig och vi skulle åka typ på picknick till lillsjön. Vi samlades halv tio i spånga för att ta pendeltåget och sedan buss. När vi kom fram åt vi först upp all mat och sedan skulle vi typ ha nån lag tävling eller så. Och jag hamnade i ett lag där jag typ inte kände nån så jag gick till en annan där en av mina kompisar i klassen var :p.
Det laget som hade mest poäng fick typ kexchoklad och godis, och mitt lag kom typ näst sist, såklart.
På vägen hem skulle vi ta en buss därifrån som gick 14.10, men vi missade självklart den med en minut så då fick vi vänta en kvart extra. Och när då den andra bussen kom så blev den full så vi kom typ inte med så då var vi tvugna att vänta uttligare en kvart. När vi sen kom till brommaplan så missade vi även den bussen med en minut, så vänte tiden på nästa var 20 min. När jag kom hem var klockan 10 i fem. Fatta vilken oröta jag har haft hela dagen...!  / Tintiiiin

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha. Helt okej men ja fastnar på att du skriver typ hela tiden typ. Typ.

2008-08-31 @ 17:54:55
Postat av: Caroline

:)

2008-09-23 @ 16:50:41
URL: http://confashion.blogg.se/
Postat av: manuela

synd att ni inte vann kexchoklad, det är ju så himla gott:)

2008-10-06 @ 16:29:08
URL: http://maanuelas.blogg.se/
Postat av: Gustav

Tjena tjejer. jag heter Gustav och ni känner inte mig.

men jag undrar om bilden ni har på dom där höstträden är tagen av er. och om den är det så är det nämligen så att jag och en kompis har ett band, som heter face rape och vi ska släppa en singel som heter höst morgon.. och vi undrar om vi fick använda bilden ni tagit på trädet då och får använda som framsida på singeln.

den kommer inte att släppas som en fysisk singel på cd, men man kommer kunna köpa den på itunes store och amazon.com.

ni kan lyssna på adressen jag skrivit in där och ni kommer se att jag har redan lagt dit bilden men om det är eran och ni inte vill ha den där så tar jag bort den,

mvh Gustav.



PS: ni kan svara till min mail..

2008-10-16 @ 07:50:54
URL: http://www.myspace.com/facerapemusic
Postat av: Kalle

Typ ska ge typ en typ kommentar typ att du använder typ alltför ofta typ skaffa dig typ ett

ORDFÖRRÅD ,,,,,,,,,,,,,,,TYP .........

2008-10-23 @ 09:55:33
Postat av: Calle

Hej =) adda Calle_nilsson94@hot..:P

2008-10-24 @ 15:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0