onsdag

Idag vaknade jag typ vid halv 12 och gick direkt upp för att städa mitt rum (enligt order av mamma och pappa). När ja hade kommit till typ hälften av allt så orkade jag inte mer och så satte jag mig vid datorn för att ladda in lite låtar till min nya iPod. Sen så åt jag lite lunch, städade köket lite och sen back to work. Blev färdig typ vid 3 och då ringde jag Mirre. Hon hade sovit hos Olivia och kom nyss hem.
Igår när vi skrev så sa vi att vi kanske skulle in till stan och kolla på 08, men så blev det inte. Ingen orkade typ sminka eller fixa oss så vi bestämde oss för att åka till openplan och sola. När vi kom hem igen så var klockan sex och båda åkte hem till sig själva. När jag kom hem så var jag så jävla trött (?) så jag gick och la mig och sov till åtta :p och  Mirre åkte till sin kompis Olivia och sov där, som jag sa förut.. :p


Kommentarer
Postat av: Elinor

Sv: Tack så mycket. Vi hade det super kul :D

2008-08-13 @ 21:27:28
URL: http://santippa.blogg.se/
Postat av: bajs

FETT NICE BLOGG:)

2008-08-19 @ 22:35:35
Postat av: Kurre

Sluuuta med ditt TYP TYP TYP TYP

2008-10-23 @ 09:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0