Söndag

Idag vaknade jag och Mirre vid 11 och bestämde oss snabbt att åka till stranden. Ungefär vid 12 tiden så var vi där. Vi solade, badade, snackade om gårdagen( :p ) och lyssnade på musik :) Det var riktigt härligt och vid 3 tiden så blev det molnigt och lite kallt, så då cyklade vi hem.
När vi sedan kom hem så hade Mirres mamma gjort en jätte god pastasallad som vi åt och  efter det så åt vi lite tårta :) Ungefär en timme efter det så var klockan 5 och vi var tvungna att "jobba", haha vi delar ut reklam och får 120 kr i veckan, jag vet, det är inte mycket, men bättre än ingenting ;)  Det tar ju också väldigt lång tid så vid 7 så var vi nästan klara, men då var jag tvungen att äta middag och vi skulle ta den sista gatan efter jag hade ätit. Men såklart så glömde vi bort det sista så vi började strax efter 9 och var sedan hemma ungefär halv 10. Och nu sitter jag och kollar på Legally Blonde och bloggar :)

Vad har ni gjort idag då? :)

pusspuss
tintin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0